Harini plan nak gi kenduri kawin sedara yg sudah lama tidak ketemu...mesti org NZ tertanya-tanya sapa agaknya ni.
Ija...Mi, along nak gi rumah anak cek senoh adik beradik arwah mok jaroh...hok nama Ana tu.
Anak lelaki dio kawin hari ni. Anak sulung dio dah kawin, ni hok no duo..
Insyaallah tali persaudaraan tidak akan terputus setelah jemputan dipenuhi kan...
Saturday, July 03, 2010
Friday, June 18, 2010
Cuti-cuti Malaysia...Lawatan Akmal sekeluarga bersama kete barunya...ehem ehem!
Akmal..Imah n anak2nya telah membuat lawatan ke Prima Saujana..
..Inilah kereta barunya...emm boleh tahan , cantik gak
..sedang berkemas nk balik ke KB..sambil singgah ke kg nya di Jengka..kata Imah.
...asyik dgn Game...takde can mak long nak guna laptop...takpelah, kalu tidak diorang boring, pahtu mula ngacau adik2...pahtu nangis...bingit!..Mak long dok nanda kertas..
..Inilah kereta barunya...emm boleh tahan , cantik gak
..sedang berkemas nk balik ke KB..sambil singgah ke kg nya di Jengka..kata Imah.
...asyik dgn Game...takde can mak long nak guna laptop...takpelah, kalu tidak diorang boring, pahtu mula ngacau adik2...pahtu nangis...bingit!..Mak long dok nanda kertas..
Saturday, May 15, 2010
Friday, May 07, 2010
Santai di Beserah..
Jjaley kat beseroh kuantan pahang..
Tarikh : 1 mei 2010-2 mei 2010
Tempat menginap : Homestay (RM 150 for 2D1N)
Seronok?? : ***









Tarikh : 1 mei 2010-2 mei 2010
Tempat menginap : Homestay (RM 150 for 2D1N)
Seronok?? : ***









Wednesday, April 14, 2010
ORKID HUTAN
Assalamualaikum semua!
N3 hari ni....orkid hutan yang berbunga sekejap aje di laman rumah...dalam 3,4 hari je kembang, lepas tu gugur...

N3 hari ni....orkid hutan yang berbunga sekejap aje di laman rumah...dalam 3,4 hari je kembang, lepas tu gugur...

Friday, April 02, 2010
Subscribe to:
Posts (Atom)




